Ja hoor....ze is er!

19 september 2017 - Guayaquil, Ecuador

Lieve Allemaal

He hee...... het was weer een hele reis! Maar natuurlijk ben ik er.

Oke...een beetje vertraging hier en daar. Maar het feit dat ik vanaf Madrid 4 stoelen voor mezelf had, maakte veel goed! Ik heb ook echt flink wat geslapen onderweg, en niet zo nu en dan een dutje, maar echt geslapen!

Maar goed, ik stond wel vanmorgen om half 5 hier op de luchthaven.
Bij de uitgang zag ik al een vrouw met een bordje met mijn naam. Was blij dat ik dat alvast had geregeld, het is wel wat decadent... maar om nou zo vroeg in de morgen een bus te gaan zoeken en zien hoe ik bij de hostel kwam leek mij geen goed idee! Want je bent toch wat verfroemfraaid en je tong hangt toch op je hielen!
En zo zag ik de stad wakker worden. En stond ik een half uurtje later voor mijn hostel!

O..wacht ik vergeet wat.... Ja Claudia wat zagen mijn vermoeide ogen.....ja ja.....vissen die je kon voeren!!! Zo...die opdracht staat op de foto!
Na wat gedronken en gegeten te hebben ben ik de buurt wat gaan verkennen! Nou niet echt je van het....een stad dat is het! Kan er niet veel meer van maken!

Om een uurtje of 12 werd ik wel even erg slaperig maar net voor ik in slaap viel, werd ik ruw wakker gemaakt door mijn telefoon....tijd voor de biergisttabletten! Gelukkig maar, toch maar weer wat gaan doen, naar de boulevard gelopen, nou niks aan! Morgen ga ik naar een eiland dat schijnt mooi te zijn! Dus weer terug gelopen.... en ja... claudia je zal het niet geloven...de volgende opdracht...de rioolbuis! Ja echt.... de grootste die ze hier hebben, zo voor mijn neus!
Nu zit ik in de hostel....ik ben doodmoe maar moet echt tot een uurtje of 9 wakker zien te blijven, om morgen weer op een normale tijd waker te worden. Ga zo even wat eten koken,het wordt vakantie macaronie!

Sorry mensen ik ben zo moe!Ik ga eten koken en onder de wol, nou ja wol...het is hier broeierig warm!Dus mijn kruik kan in de koffer blijven!

Liefs Elle

1. Karin:
    19 september 2017
    En ik zeg "Ja hoor, ze is er weer!" Gezellig, onze eigen Floortje met leuke verhalen!
    Heerlijk dat je avontuur is begonnen. Sorry voor het korte berichtje, Floortje op reis, Kaatje springt zo in haar Bassie dussss.....geniet van je dag!!!! Xx
  2. Claudia Reumerman:
    19 september 2017
    Haha niet te geloven dag 1 en al twee opdrachten klaar!!!!!! Met een week ben je bij wijze van spreken weer terug😊😁nee hoor trek de weide wereld in en geniet!