het zit er weer op!

2 november 2018 - Tababela, Ecuador

Lieve Allemaal

Jullie moeten het deze reis, wel met heel weinig berichtjes doen. Maar ik doe ook eigenlijk niet zoveel. Loop hier in de hostel, wat rond te lummelen. Wasje...nou ja .....je, bergen lakens vouwen. Fiets een rondje, boodschapje hier en daar zo nu en dan een massage Manicure pedicuren. Go...wat zwaar he! Echt alles op mijn gemak. Aan dit bericht was ik dus gisteren begonnen, maar er kwam weer wat tussen. Nu heb ik vanmorgen Baños alweer verlaten.

Dat viel even niet mee, maar een geluk bij een ongeluk,  ik was  weer in slaap gevallen, en heeft iedereen met laten pitten. Zo stond ik pas om half 9 op en om 11.00 zat ik al in de bus! weinig tijd voor sentimenteel gedoe dus.

De bus naar Quito is een super mooie rit, dus lekker onderuit, berg koekjes erbij. In Quito over op de plaatselijke bus, die er dan ook nog dik anderhalf uur over doet.Zo stond ik hier on 17.00 in de regen...dat had ik dan weer bij de bushalte.En omdat het en regende en mijn koffer wel flink aan het gewicht is, heb ik een taxi genomen.

Voor die 2 dollar wilde ik niet tot op mijn hemd nat regenen.Hier wachten een warm welkom. De eigenaar herkende me.Dus nog een gezellige wandel  toer langs zijn vissen Daarna  met een Spaans meisje en ik nog  samen een cursus...schrik niet cavia bakken gehad ! Tja en als afsluiting een serenade, wat wil een mens nog meer. Ik ben op het moment samen met een Spaans meisje de enige, dus besloten we ons eens goed te verwennen. En we hebben heerlijk eten besteld, en dat samen op zitten eten. (zij gaat morgen naar de galaloges, en ik weet nu gelijk hoe je daar evt goedkoop kan komen!)

En nu zit ik al weer aan het einde van mijn reis, met mijn teenslippers en mijn lama sokken aan.Blauwe kniebroek en een paars bloesje aan.Zal wel wennen worden want zo zou ik echt niet naar mijn werk kunnen. (hah...hooguit naar mijn overbuurtjes maar verder niet!) Aan een glas plaatselijke sap.Naam ben ik vergeten.Morgen vlieg ik weer naar huis. En ik ben doodmoe dus ik heb geen inspiratie meer. Ik ga lekker onder de douche en naar mijn bed. Zondag aan het einde van de middag landt ik weer op Schiphol. Thuis....gezellig weer... ook weer fijn en het wordt een drukke tijd dus ik kan er weer even tegen!

Liefs Elle

1. Claudia Reumerman:
    3 november 2018
    welkom thuis waar je alle combinaties kan dragen!!
  2. Corrie Van den Akker:
    Goede reis terug Elle.
    Ook hier ga je een gezelligetijd tegemoet met alle feestdagen. Geniet nog even van je laatste uurtjes daar. En welkom weer op nederlandse bodum. Groetjes Corrie
  3. Thea:
    WElKOM THUIS BUUF!💋
  4. Karin:
    3 november 2018
    Goedemorgen, hoop dat je nu niet weer in slaap valt 😊 Leuke foto's, de gezelligheid spat er vanaf.
    Een hele fijne terugreis!