Een nieuw tijdperk is aangebroken!

23 september 2019 - Guatemala-Stad, Guatemala

Lieve Lieve Allemaal

Ja...het was stil rond mijn persoontje, maar ik heb niet stil gezeten, dat kan ik jullie verzekeren!

Mijn leven heeft een draai van 100 graden..... op zijn minst gemaakt!

De meeste van jullie wisten wel van mijn droom.....nou echt ik heb hem waar gemaakt!

Ik ben gestopt met mijn baan, heb mijn huis weg gedaan en woon nu in een piepkleine sta caravan!

Nou ja.... dat klopt weer niet helemaal, maar dat vertel ik later wel.

Dat ging natuurlijk niet allemaal over rozen, en heeft erg veel energie gekost, maar ook erg veel opgeleverd!

Feit is dat ik nu met mijn kont in Guatemala zit!

Voor hoelang is nog niet helemaal zeker.

Gisteravond om 12.00 was ik hier in de hostel...de reis was prima gegaan alleen in Mexico heb ik nog even een rondtour gemaakt in een trein om van a naar b te komen op de luchthaven. Ach..was al lang geleden dat ik daar was geweest, dus maar even op mijn gemak uit het raam zitten staren.Toen als verrassing nog met een bus zo vol...dat doen wij in Nl onze kippetjes en koetjes al jaren niet meer aan!

Gelukkig hoefde we ons niet vast te houden want we stonden, stijf tegen elkaar gepropt!

Maar met ronkende motor...scheurde de bomvolle bus naar het vliegtuig!

Hier was het te laat voor mij om een bus te zoeken, dus hup...in de taxi!

Het ging net regenen. De ramen van de taxi waren zo vies...dat ik het nog steeds bijzonder vindt dat ik hier een half uurtje later op de stoep stond!

Nu alles alweer ingepakt want ik vertrek zo met de bus naar Antique.

Binnenkort krijgen jullie vast ook wat foto's.

Liefs Elle

1. Thea:
    23 september 2019
    Heerlijk om weer te mogen genieten van jou reis verhalen,kom maar op.Liefs van je oude buuf
  2. Annet van Arkel:
    23 september 2019
    Heerlijk Elle, ik had niet anders verwacht van je! Geniet van het leven, het is maar zo kort.
    liefs Annet
  3. Gerlinde Kolman:
    23 september 2019
    Je hebt inderdaad een ander leven zonder werk en in stacaravan. Maar reizen krijg je bij jou niet uit het bloed. Geniet wat je kunt. heerlijk om dit geheel vrij te doen.
  4. Corrie Van den Akker:
    Hoi Elle.
    Dat word geen thee drinken bij elkaar.
    Maar dat maakt niet uit. Doen we vast als je weer thuis bent. Geniet van je reis. We kijken uit naar je verhalen en fotos
    Groetjes Corrie
  5. Claudia Reumerman:
    24 september 2019
    heel veel plezier elle!! lekker genieten!!
  6. Karin:
    24 september 2019
    Het was zeker stil rondom jouw persoontje, jammer. Geniet van je nieuwe leven.