Lang niet gedacht....en toch gekomen!

15 januari 2022 - Málaga, Spanje

Lieve Allemaal

Wouwwwww.... wat heeft dat lang geduurd, en wat is er veel gebeurt......Maar ik ben WEER op reis!!

Door de corona werd het me onmogelijk gemaakt om te reizen, en dat deed me veel verdriet!

natuurlijk zijn er ook super mooie en bijzondere dingen gebeurt. Ik woon samen met Hans in een gloeit nieuwe super mooie chalet.

Wat zonder corona ws nooit had gebeurt.

Maar goed dat in het kort, nu ben ik voor het eerst weer op reis. In mijn eentje nog wel!

Echt ver weg ben ik niet, maar ik reis weer even samen met mijn rugzak!

Ik ben vanmorgen heel heeel vroeg vertrokken van Schiphol naar Malaga. Hier blijf ik nu 3 dagen en dan reis ik door!

Echt veel plan heb ik niet, als meer even weg zijn, en genieten van het lekkere weer!

Maar ik zal bij het begin beginnen.

Vanmorgen om half 4 liep onze wekker af, en een half uurtje later, zaten we in de auto richting Schiphol. Lekker rustig rond die tijd, dus we waren er zo!

Alles liep gesmeerd, zelfs nog lekker een  stoelmassage. Vliegtuig zat redelijk vol, reis ging lekker, dutje onderweg, super mooie rode lucht gezien,  bij zonsopkomst!

En zo stond ik al snel op Spaanse bodem. Even in de rij, voor een klein foutje in mijn spaanse QR code. Maar was zo weer opgelost!

Bus snel gevonden, en toen liep ik heerlijk in het zonnetje...wat heerlijk, door het oude centrum van Malaga!

Best toeristisch maar heel gezellig! Op een terrasje neergestreken, zo.... met het zonnetje op mijn toet.....Wie doet me wat. Genieten!!!!

Veel gelopen en rond gekeken, mijn kamer gezocht... het straatje was zo klein dat ik er al 3 keer voorbij gelopen was voor ik het zag!

De ramen gaan naar binnen open, want anders raken ze die van de overburen, en kan er niemand meer door!

Het is een heel oud pand, ziet er erg gezellig uit.

Om een uurtje of 6 deden mijn voeten zo pijn, dat ik maar met een stokbrood onder mijn arm naar mijn kamer ben gegaan.

Soepje erbij en klaar was Elle. Nog even naar buiten, maar de gang was eruit!

Nu liggen mijn zere voetjes lekker op het bed, stap ik zo even onder de douche, zet een filmpje op en het zal niet laat worden!

Morgen hoop ik er weer lekker op uit te trekken!

Ik ga kijken of ik  die paar foto's op de site kan zetten!

Liefs Elle

16 januari 2022
    Lekker genieten weer!!!
  5. Maree:
    18 januari 2022
    Genieten van . Je moest lang wachten op deze reis. Veel plezier en zorg goed voor jezelf