Tracking...doe mij maar trek in!

23 oktober 2017 - Huaraz, Peru

Lieve Allemaal

Poe...wat een dag 1 om nooit te vergeten!
En voor ik begin...mijn rikketik doet het uitstekend!

Wat heerlijk trouwens vanmorgen al die berichtjes, dat is genieten.
Ja.. Thea ik sta echt zo weer getooid met mijn sloffen,een dik vest en een thee zakje voor je deur reken daar maar op!
En ja...Claudia die schildpad is gewoon een huis schildpad en voor een schildpad reuzen snel!
Fijn Corrie kan ik thuis nog meer bezuinigen door kpn af te zeggen

Ja Karin en vandaag ben ik nog veel en veel hoger geweest!
Maar goed..vanmorgen om 5 uur stond ik paraat.
Ik werd samen met nog 2 meisjes uit de hostel opgehaald, naar een verzamelpunt gebracht waar nog zo'n 15 mensen instapte!
Toen een heerlijke rit, de dag werd wakker, schitterend!
En we stapte uit, oeps...een heel eind naar beneden klauteren..mmm niet echt mijn ding.... Maar goed.......maar gut gut...het bleef klimmen en klimmen, na een half uurtje had ik het wel gezien.... nou echt niet na dik 3 uur, echt omhoog heel hoog de berg op....ging mijn rikketik van boem boem....getver... al was de omgeving meer dan schitterend.. ik vond er geen zak meer aan.
Al dat geklim.... en maar hoger en hoger..mijn oren vonden het ook al niet meer leuk, om maar te zwijgen van mijn benen!
En dat allemaal voor een meer.... nou die heb ik thuis ook!
Ik hield het voor gezien... de gids zij, nou je weet de weg... er is dus geen ander pad mogelijk. De bus vertrekt om 2 uur! (en vergeet niet bij de brug links aanhouden!)
Toen de andere voorbij waren, en ik lekker wat had uitgerust, ben ik op mijn gemak, naar beneden gelopen...zo... dat was genieten! Fotootje hier en daar...sapje een kei om even op te zitten! Dit is meer mijn ding... jaja... ik wordt er natuurlijk gewoon te oud voor!
Tjeetje wat ging mijn hart te x.
En dan maar geen meer.... zal mij een biet zijn!
Alles berg afwaarts heerlijk!, toen de laatste klim en ik was er.
Even voor 1 uur. Zo daar stond een bus.. het was wel niet de mijnen.. maar mijn voeten deden zeer... mag ik hier een dutje doen..tuurlijk stap maar in, ik slaap zelf ook even zij de chauffeur!
Zo..schoenen uit en liggen!...... even uit rusten, zo kon het gebeuren dat ik even later mijn ogen open deed, en zo recht op de prachtige berg partij keek met op de top sneeuw.
Wat een mooi gezicht, liggend op een busbank, met een snurkende chauffeur.. nou dat doen toch niet echt veel mensen!
En zo kwam er een eind aan mijn tracking...nooit meer dus!
Ik hou het voortaan wel op trek in!
Even op onthoud..we misten een meisje, maar ik ben moe, we vonden haar kilometers verder weer terug!De brug gemist!
Heerlijk rit terug, en toen het al donker was weer vlak bij de hostel afgezet.
Mijn tong hangt dus op mijn hielen!
Koffie gemaakt, eten opgegeten, een emmer warm water gemaakt om mezelf te wassen, en nu is de koek op... ik ga pitten!

Maar gut o gut... wat was dat giga ver lopen, ik ben wel wat gewend maar dit was te gek!
Maar ..echt heel mooi!

Liefs Elle

1. Karin:
    23 oktober 2017
    Applaus voor Elle! Klapklapklapklapklap!!!! Je hebt het maar mooi gedaan en verstandiger, niet helemaal! Wat een uitzicht El, jeetje. De bergen zijn ook zo apart, het is een plaatje.
    Jij neemt vast een lummeldagje vandaag :)
    Wat leuk dat die schildpad daar gewoon als huisdier rondkuiert, als mensen hier een schildpad hebben dan zitten ze volgens mij in een bak. Groot voordeel boven een poes, hij krabt je bank en behang niet kapot! :p
    O en je begon je verhaal hoopvol, de buuf kan er op rekenen dat je een theetje komt doen, met andere woorden je blijft niet als verrassing in Zuid Amerika wonen, yeahhhhhhhhhhhh! Nou wereldreiziger senior, rust lekker uit vandaag. Ik denk dat je nog moeier bent want in je dromen heb je vast nòg meer geklommen :) Fijne dag xx
  2. Claudia Reumerman:
    23 oktober 2017
    Tjonge ja goede leer... ik vind je trek in een goede oplossing!! Je hebt genoten van de afdaling en het uizicht ..wedden dat wanneer je naar de brasem (meer) loopt dat je er aan denkt!! Oke de bergtoppen moet je erbij denken maar ach! Op naar het volgende avontuur.... trek out trek verder en trek in maarweer! Xx
  3. Annet van Arkel:
    23 oktober 2017
    Geweldig verhaal weer Elle! Stoer hoor. Groot gelijk luisteren naar jezelf. lieve groet, Annet
  4. Karin:
    25 oktober 2017
    Ik zie net al je foto's, echt zo mooi allemaal. Wat een land!