Potosi hoog heel hoog!

11 november 2017 - Potosí, Bolivia

Lieve Allemaal

Wouw....wat heerlijk al die berichtjes, daar wordt ik vrolijk van!

Ik ga ze eerst maar even beantwoorden.
Thea nee hoor gelukkig geen ongelukje, het zijn nog steeds de muggen bulten, die blijven jeuken en zo nu en dan krab ik ze toch open! Het zijn ondertussen hele gaten!

Enn...ja Bas... ik weet wat je uit de doos bij oma hebt gevist. En wat een super verhaal weer. Dank je wel...ik geniet er van!

Karin...ach ik denk dat ik Colombia simpel weg niet haal! Het is hier te mooi. Ik schiet gewoon niet op! 3 maanden is veel te kort!
De hoogte ziekte plaagt me nog steeds maar het is uit te houden. Gisteren zij iemand een lokal neem zo nu en dan maar een paracetamol, dat helpt het best.
Daar ben ik nu vanmorgen toen ik toch wat rot uit bed kwam maar mee begonnen!
En ja....wat ik terug krijg is zo mooi, daar heb ik het wel voor over!
Maar goed 4600 meter hoog is ook niet nix!

Ja Anastasia op deze manier leer je mensen echt kennen!
En echt... de meeste mensen op deze aardbol zijn aardig en hebben een goed hart!

Gisteren een super maar dan ook super mooie rit hier naar toe gehad.
Echt de bergen, hoger en hoger het landschap bleef me maar verbazen!
Het was zo mooi...ik kan het niet eens beschrijven!
Ook in de bus een leuke nederlandse meid leren kennen, en we gaan zo samen op stap naar de zilvermijnen!
En we denken er aan om samen een trip te gaan doen in een jeep maar de zoutvlaktes!

Maar ik wil de fotos er even op zetten, en moet zo weg.
Ik zit in een heel bijzonder hostel, het lijkt wel een kerk. Ik heb weer een eigen badkamer.
Maar ik vertel later, nu even snel de fotos.

Liefs Elle

1. Karin:
    11 november 2017
    Wauwwwwwww wat een uitzichten, wat een natuur, wat onwijs mooi! En weer leuke trips in het vooruitzicht, zo gaaf allemaal.
    Maar Colombia, geen tijd voor, dat mag niet hoor.....
    Lieve collega's van Elle...... :) help haar naar Colombia, één maandje erbij? Pliesssss :) :) :) Jullie krijgen er mooie verhalen en een hele blije collega voor terug :p
    Als alle lezers dan een beetje doneren, yeahhhh.
    Ben nu al benieuwd naar de volgende foto's! Geniet lekker verder!
  2. Claudia Reumerman:
    11 november 2017
    zoutvlaktes idd errug mooi!!! maar ik ben bang dat ik echt een computerleek ben onder jou verhaal zie ik altijd stuk of 4 foto's en dan reclame en vandaag alleen maar reclame van sieraden van catawiki.nl.... naar mijn idee ziet karin wel foto's die is vast pc vaardiger dan ik....