Banõs

22 september 2017 - Baños, Ecuador

Lieve Allemaal

Ik ben in Banõs aan gekomen.Beetje later als gedacht, ik ben graag voor donker op mijn bestemming maar goed
.Een paar uur oponthoud is hier niets!
Manuel kwam al aan gescheurd, dus dat kwam helemaal goed! Mijn lood en loodzware koffer...dat doe ik dus nooit meer! Onderweg met een koffer die je zelf nauwelijks kan dragen! In de achterbak...en zo tufte ik hier naar toe!

Manuel zo blij als een hondje dat ik er ben!
Wel had hij mijn woorden...ach jo.... doe niet zo moeilijk een stukje bezemkast om in de slapen is goed! Doe niet zo moeilijk...betaalde gasten gaan voor!
Nou.....euh.... ik slaap dus in de voorraadkast voor het beddengoed en alles wat maar bewaard moet blijven!
Keurig met een bed erin..met tv nog wel..een super dik nieuw dekbed en lakens erop! Lampje...en een uitzicht.....(mits de ramen niet zo vies waren dan!)
Verder doet het om de hoek ook dienst als kantoor, dus vanmorgen hoorde ik Manuel achter de computer rommelen! En daar staat ook een bankachtige waar ik kan zitten!
De wc is jaja... naar buiten over de balustrade aan het einde.
Maar... er was al een super charmante badjas voor mij opgesnord!
Keuken... bij de wc, trap naar beneden...om de hoek echt een super klein keukentje. moet een lappie door hem. Maar dan is hij prima!

Dus ...jullie lezen het wel..ik zit prima!
Iedere dag schrijven wordt een beetje veel denk ik, maar ik laat regenmatig wat horen!
Nu ga ik lekker in ruststand, en geen idee wanneer ik daar weer uit kom!

Liefs Elle

1. Thea:
    22 september 2017
    Ik lach me rot,zoals jij ook overal genoegen meeneemt,in de voorraadkast,Maar ja Elle is Elle toch,en ik weet zeker je geniet overal van,heel veel lieve groetjes vanuit het verlaat!💋
  2. Karin:
    22 september 2017
    Klinkt goed allemaal Elle!!! Je bent er, zo onwijs leuk. Nu begint het ècht, heerlijk.
    En groot gelijk, niet zo vaak meer schrijven, nu leef je daar, beetje loskomen van thuis en het leven daar opzuigen.
    We merken vanzelf weer als je je verhaal kwijt wilt 😊 en dan genieten we dubbel 😎
    Een hele leuke tijd bij Manuel! En over twee weken is het nog lang niet voorbij! Yeahhhh!!!! Liefs
  3. Claudia Reumerman:
    23 september 2017
    Geweldig leuke kast...dysign!! Zo te lezen weer een echte elle vakantie! Xx